22 October 2010

!!yadhtriB

Owh, semalam kan my !!YADHTRIB....

Sampai malam semalam ada lagi yang sms to wish...tenkiu, tenkiu!!!!

Ni nak stori....
Semenjak dua menjak ni kan en.tunang banyak diam jaaa...busy kerja dan kepenatan belajar uollss... Ari2 kerja OT sampai ke malam. Hari ada kelas pun OT jugak, lepas tuh terus ke kelas. Aku merajuk pun dia tak sempat nak pujuk. Sigh! Aku pun diam laa jugak....

Sampai hari BESDAY, en.tunang hantar sms kol 12:04am (dia claimed jam hp aku yg salah, hp dia sharp 12:00am!) Yer laaa kanda...

Dia tak call pun. Ate, katanyer nak diam aje kan...sama-sama gatal nak diam. Lagipun, aku sendiri pun dah terbongkang time tuh, kalau tepon kang aku merapu sorang2 pulak.

Long stori short, hari BESDAY aku tuh...aku balas laa sms en.tunang.

Aku : Terima kasih wish BESDAY syg...
Him : Tak payahlah berterima kasih. B wajib wish. Syg kn tunang b....
Aku : Yer ker? Macam dah jauh je (aku kena censor-d kan the exact words...maluuuuu~)
Him : Mana ada...
Aku : Hakikat...
Him : Tungguuu....
Aku : Syg asyik kena tgu je, dari dulu smpai skang...
En. tunang diammmmmmmmm seribu bahasa...

Haa...korang tengoklah. Betapa diam nyer kitorang skang nih. Sms pun sepatah2. Bazir kredit aje. Lepas tuh, en.tunang memang diam aje tau. Aku pun balik rumah. Plan nak kemas rumah ajelah (Mithali gitu sambut BESDAY sorang2 mengemas rumah aje tau...). Dalam pada masa yang sama, dok tepk2 laa jugak apa makna en.tunang suh tunggu tuh...erm.

Tengah syok golek2 tengok drama tv3 sal si chinta chanduri tuh, en.tunang sms lg...

Him : Kat mana?
Aku : Napa nak tau?
Him : Siap2 cepat...
Aku : Haaa???
Him : B dah nak sampai rumah dah ni, lepas maghrib keluar. Kita g makan..
Aku pun apa lagi... kegembiraan *Lompat tinggi2 cecah atap pastu golek2 cam ayam golek*

Hip!Hip!Hoorayy!

Bila nampak jer en.tunang...dia senyum aje. Aku plak? Terus meleleh ko!!! Nangis macam dia baru marah aku hekhekhek (erm....dah lama tak kena marah ni, rindu le plak). Gedixx! En.tunang pun terkejut naper aku nangis. Dia ingat aku tak suka dia datang..aissshhh ada ka macam tuh! Orang terharu okke!!! TERHARU!!!!

Adegan meleleh dan pujuk-memujuk memakan masa selama 8 minit sahaja. Tak lama pong...tak puas aku nangis hahahaha. Kenapa aku nangis dan ke'terharu'an lalu menggedix melampau??

Sebabnyer, en.tunang penat kerja uolls...en.tunang bukan kerja duk depan komputer duk dalam bilik ekon. Kejenyer dari 9am, kadang2 sampai kol 8pm then terus ke kelas malam habis dalam kol 12am gitu, sampai umah dekat pukol 1am, tido dalam 130am. Hari2 rutin yang sama. Kalau tak ada kelas...kadang2 dia kerja sampai 11pm. Erm...kuat kerja en.tunang nih. I loike! Semalam dia datang pn, ponteng satu kelas. Oppsss! Bocoq rahsia....

Aku tak tau macam mana lagi nak ucap terima kasih kat dia sebab sanggup laa susah payah datang dari melaka just because dia nak spend my birthday together. Erm, I guess...tak perlu emas permata pun to touch one's heart. I'm already touched by his sweet gesture *wink*wink*. See!!! Senang je nak jaga aku nih....hakhakhak.

Kami keluar makan. Main western dish for each of us, tambah lagi side dish *tamak haloba uollsss*. Last2, nak tergolek atas lantai sebab kenyang sangat. Itupun aku gatal ada ati nak makan kek and eskrim and coklat lagi tuh. Tapi seb bek tak melayang nafsu setan tuh....

Lepas makan kami pusing2 kejap...borak2 dan luah perasaan etc, en.tunang bertolak balik ke melaka. Just imagine laa...I only managed to spend few hours with him. En.tunang kena balik sebab pagi ni nak kerja.

Erm............................................thank you, b.

En.tunang, I love you....

2 comments:

  1. huhu.... terharu la tu yekkkk...
    gedixxgedixx..mesti ko gdikxx gelll kan..ahaksss..

    ReplyDelete
  2. Love is all I can give you...
    Love is more than just a game for two...
    Two in love can make it...gedixxx, gedixxx!!!
    Lalalala~

    Nak tengok aku gedixx lagi?

    ReplyDelete