15 October 2010

Perasaan bila cuti di rejek...

Aku dengan gigih informed big-bos, nak amek replacement leave next Monday since last week. Masa meeting, dia verbally cakap boleh. Bila dah semangat.....sekali pagi tadi dia panggil cakap aku kena datang jugak Monday and take the replacement leave another week. Sob sob sob. Baiklah bos...redha.

Why?

Sebab semua officers kena attend Istana. So, aku kena laa jaga kubu. Plus, dia dah assigned few tasks untuk aku dah. Macam biasa, kerja supervisor tapi aku yang kena garu-kepala-cari-kutu nak menyiapkan. Tadi dia dah bagi first paperwork pun aku dah nak tercabut mata. Bila dah siap, baru nampak rupanya senang aje kerjanya. Tapi dok berfikir macam nak buat KLCC...cenggitulah bila pengalaman tak cukup tapi kena buat kerja macam dah 8 tahun bekerja yer....

No comments:

Post a Comment