20 October 2010

NYahZzz!!!

Cerita-ceriti basi...

Last Sunday, aku balik rumah 'banglo' tingkat 5 aku jam 1030pm. Tengah 'meniarap' depan tv dengan sedikit aksi bergolek-golekan atas lantai, aku received sms from NYahZzz. Dia nak datang rumah. Wowwww Weeee! Terus pergi 'berdandan' dan buang 'sampah-sarap' dalam rumah, tercongok depan pintu rumah tunggu NYahZzz. After 15mins, NYahZz sampai depan rumah. Heeeee~

NYahZzz bawak hadiah wooooo!
Busat woooo!!! Sebesat perut dia woooo!!!

Aku pun tak pasti sebab apa NYahZzz bagi hadiah tuh. Tapi aku bajet it was for my engagement kot since she told me about the gift 2 weeks before. Ker sebab aku masuk rumah baru sebab tu NYahZzz bagi barang rumah? Ker sebab my BIRTHDAY this week NYahZzz?? Tapi ko tak nyanyi lagu HAPPY BIRTHDAY untuk aku pun NYahZzz?!?!?!

Untuk BIRTHDAY aku ko akan bagi HADIAH yang lagi BESARRRRRRRRRRRRRR punya kan?kan?kan? Hakhakhak

Erm aku ajak NYahZzz tido rumah, tapi dia taknak. Katanya kena bangun sebelum ayam berkokok untuk sampai ke destinasi 'kota metropolitan'...metropolitan laa sangat kan...

Lepak dalam setengah jam je kot....NYahZzz nyer 'mr.B' (buwwwwwwwwwweeeekkk!) call ajak dating le pulak. Sepantas kilat NYahZzz nak balik. Cehhh! Bila cek blog NYahZzz, senin tu dia tido sampai tengahari!!!! Uwaaaa!!! Aku nak sumpit NYahZzz...takmo masak nasi paprik untuk ko nanti. Majukkkkkk....


Nota-pergelangan-tangan-melecet :
The night before, l0b0 sms-ed me nak luah perasaan. Ada masalah katanya. Aku dengan serba salah dan malasnya...tak tau nak jawab apa. Jadinya, borak laa kejap. Lepas sesi luahan perasaan dan sedikit segmen nasihat-menasihati, l0b0 sudah boleh bertenang.

Yang aku hangen, masa aku nasihat and force him to lawan balik...mati-mati dia takmo. The very next day, dia sms-ed lagi cakap dia dah buat macam yang aku suruh. Ish, budak ni...kau bajet kalo pergi berperang without proper plans and strategies, boleh menang ke? Apa-apa pun, semua sudah selesai. Alhamdulillah. Semoga lepas ini, l0bo tenang seperti sediakala...

2 comments:

  1. lobo tu lau pas kasik pil penenang pon x tenang, ko kasik je die penendang..muahahaha <-gelak cruElla de Ville
    besday ko??aku bagik kissshhhh jek .mmUuacHhmUacHhxxx

    ReplyDelete
  2. u owe me a voluptuous kiss gal!

    aiyakkK!!buwwweeeekkk!

    ReplyDelete