21 October 2010

Birthday~

Hari ini birthday aku yang ke-15 (itu yang bapak aku cakap yerr...)

*selingan*
Kringg kringgggggg!
Me : Hello, pa...
Papa : Selammmmmmmmmmmaatttt Harrriii Jaddddddddiii! (seres nyaring u..)
Me : Hello? Papa?
Papa : Selamat Hari Jadi (dengan penuh kesopanan pulak)
Me : Ohh, tenkiu hihihihi (gelak kiut...kot2 bapak ku nak bagi hadiah mahal baban ke hehehe)
Papa : Birthday yang ke-15 kan?
Me : Aah laaa... (haruslah syok sendiri)
Papa : Bla, bla, bla...
Me : Bla, bla, bla...


Tahun ni, birthday aku tak ada plan pape. Sebabnya?

1) Bz,bz, bz...nyaris nak kena tido kat opis.
2) En. tunang jauh...dan diam.
3) Famili pun jauh...sob sob sob. Tapi weekend ini...hip!hip!hooray! Balik melaka.
4) Kawan-kawan (close ones) pun bz...

Tahun ni, ramai yang wish thru FB. Maklumlah, tahun lepas aku takda FB. So, tahun ni sume pakat wish kat FB je. Sumer kedekut kredit hahahaha.

Tahun ni, Ameq berjaya mengekalkan status sebagai orang pertama yang wish aku. Terharu...cume sedikit kecik ati. Sebelum2 ni dia akan wish aku 3 hari sebelum birthday aku. So, haruslah dia orang pertama. Cume, since 2 tahun lepas...aku pun lupe nak wish dia awal 3 hari, so diapun balas dendam to wish me on my birthday je. Tapi Ameq tetap jadik orang pertama yg wish aku every year....tq Ameq. Walaupun aku selalu berkecik ati dgn ko, dan aku memang selagi mampu nak buat hang kecik ati...tapi kita tetap kawan noo.....sob sob sob.

En.tunang pulak berjaya meningkat dalam carta dari orang ketiga tahun lepas kepada orang kedua pada tahun ini. Tahun lepas dia call. Tahun ni dia sms je. Panjang berjela gak laa. Tapi tak ada makna sebab aku dah terlelap. Bangun pagi subuh baru sedar sms tu sumer...

Carta orang yang wish aku...
1) Ameq Muzapaq
2) En.tunang
3) Yana (adikku..sob sob sob. Tenkiu yerr. I lap u)
4) Mama (owh, i love my mommy...mmmuuaahhhkksss!)
5) Aku cek FB, so sumer orang yg wish dalam FB dapat no. 5. Dalam 10 org kot..
6) Papa (lawak....)
7) Seng Heng (kedai lektrik hahahaha)
8) Elia....huhuhu ni kawan lama ni. Happening minah ni!
9) Aida K (one of my gud fwen)
10) Ab0t0...

Nyahzz??? Mane ko haaa!?! Aku masak paprik cicak untuk ko kang...hakhakhak. L0b0 pun lepas dah bertendang pun diam yer....

Erm, malam ni pun tak ada plan pape. Nak relax2, kemas2 barang untuk balik melaka sok. Dh lama woo tak balik melaka.

Nota-jerawat-tepi-hidung :
Sometimes kita berkecik hati dengan adik-beradik (well, aku pernah...). Tapi at the end of the day, they are the ones who really cares about us. They gonna be there no matter what. And for that, I wanna say thank you to my siblings...abang k (hakhakhak, cam dato' k), aloy, ulin and yana, inclusive my in-laws. Walaupun derang tak baca blog aku kot, but I wanna let da world know how much I love and appreciate them. Without them, my world wont be da same....

Mama and papa...words cannot describe how wonderful they are! Erm, only Allah swt knows how grateful I am. I love them so d@mn much!!!!!

En. tunang...I love you.

3 comments:

  1. en. tunang linda, i hate yu..ahaksss!!!
    smpai ati u deting2 smpi lupa i nyahss..ahakzz..
    well...i dah congratz u... xnak kisshhh i kerw :P

    ReplyDelete
  2. u nk i kisssshh kerr?

    aipppp!! mane buleh, dah reserved utk en.tunang hakhakhakhak

    ReplyDelete
  3. alooooooooooo...
    nak..nakkk..nakkkk laaaaaaaaa

    ReplyDelete