13 October 2010

wheel-clamping is FUN!

Pagi tadi aku bangun, bersemangat macam biasa.
Tik-tok-tik-tok aku kejar masa nak masuk ofis sebelum 830.
Pagi ni niat nak breakfast kat ofis aje.
Ate, bangun lambat...bahan-bahan tak sedia lagi.
(aku malas bangun pagi kecah-kecah nak potong, hiris, sembelih itu ini. Selalu buat semua tu sebelum tidur. Bangun pagi just masak aje)

Jadi, bila aku tengok jam dah 810am, kecuakan dan limpahan adrenalin melampau menyebabkan aku setangkas kilat turun bawah.
Nak buang sampah, tunggu lif, panas enjin lagi...tu sume makan masa 10min kot. Rumah ke ofis 8min aje jarak nyer. Soooooo heaven!

Sekali turun sampai kat subaru ku, d@mn! Tayar depan kena clamp!

Erm....apelah nasib. Dari bersemangat jadi mengantuk. Motif mengantuk???
Ada notis. Sila ke &%*& aras 4 blok #@. Baffffffffffffffffffffffaaaaakkkkk!!!!
Habes tuh dia nak aku jalan kaki? ke merangkak pegi ofis? Nak berenang boleh?!?!

Aku cuba nasib kontek ms.d@yah yang tinggal 10min away from my place.
Kot-kot dia berhati mulia nak ambik aku...alhamdulillah.
Dia pun baru nak keluar sebab tetinggal kasut kat rumah.
This is one of the reason why i lap you laaa dear *wink*wink*

Kesudahannya, aku kena mintak tolong ms.d@yah lagi untuk hantar aku ke &%*& dan bayar rm50!!!!!! stupidddddddddoooo....

Seb aku tak bawak monster nih...jenuh ler kamu nak cari clamper pulak. Padan muke!
Rajin sangat nak jadik majlis pebandaran sangat kan? Sile buat koleksi clamper yer....


* Selingan
A : You STUPID!
B : Erm......
A : Ehh, STUPID tu apa aaa?
B : STUPID tu BODOH
A : Haaa!?!?! Eh, saya nak awak diam bukan BODOH.
B : Itu SHUT UP laaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Hakhakhak

4 comments:

  1. senasib lah kite ye..pnah kene ye...
    cuma..time ak kene kete cenonett je...bayo pon 20hengget je....
    ko kna kt umh ko?abg ko?

    ReplyDelete
  2. kat umah aku nyahhh...owh, die kire tgk saiz kete ekk? sob sob sob....kita serrrrrrrrrupppaaa~!

    p/s:awat diam je ko ni skng nyahz?

    ReplyDelete
  3. hhaha..angguk ko saiz....kete accord pun leh dpt 20 lau pndai hegeh2 sket kt pakgad tuh..
    tmpat aku campus kowttt...xkn drg nk pau 50 hengget tu mcm agk mlampau..melainkn klau tgk stail mcm mls nk rayu2,kuar je not 50..lebar sengeh je pakgad tu....
    aku rasa lenkali time ko paking,bfore kete ko kna clamp,ko clamp sdiri laa...empat2 tyr..hak3

    ReplyDelete
  4. hahahha...clamp sendiri yer. bagus ugak cadangan ko. mesti ko d bt gitu kt kete ko sendiri dl kampus tu kan?kan?kan? patut ko dh tak penah kena clamp....naruhodo...

    ReplyDelete