04 October 2010

mISSING yOU...

Hari ni...jam 730 pagi dah ada kat kedai mamak sebab nak brekfast. Since aku masuk kerja tempat baru nih...x pernah lagi bangun pagi pergi breakfast sblm masuk ofis. Ini kali pertama.

Sampai ofis, 815 (waktu keje aku kan dari 830 smpai suka-ati-mak-bapak-bos-meleret2-smpai jam bape entah) . My tempo-supavisor belum sampai lagi, one of my collegue M.C. Around 9am, received info my big bos pun M.C.

Erm, kenapa aku gigih bila orang lain bercuti? Sigh...

Tapi yang best sikit, boleh lerr I balik awal dari biase *wink!*wink!*
Itu pun kalo keje aku dh siap laa uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Ehh jap, jap!
Tajuk 'missing you'...tapi pe ke hal aku citer sal depresi ditempat keja pulak nih!?!?!

Ohh, baru ingat niat asal tulis entri...
Saya rindu bangat sama encik tunang. Ohh, encik tunang...adakah kamu merindui daku jua?

You'd better say yes or else, aku transform jadi ultraman! ohh, no! ultraWOMAN!!!!! Jeng jeng jeng

Nota-kaki-terjungkit-sket : Nyahz mesti tak puas ati aku gune 'jeng jeng jeng'. Jeles aa tuh! Tak puas ati?!?!? Gado kat lua laa wei! Hahaha...

2 comments:

  1. oihhhhss!!
    pehal lakk ckp wa tk puas ati?
    ape ingt lu lg TUA dr wa, wa talak takut ke??
    .
    .
    .
    .
    (nyuruk dlm selimut)

    ReplyDelete
  2. hohohohoho...aku lg TUA yer.

    Siaplaaa ko (sinsing lengan baju dah nih)
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    aku sinsing lengan baju sebab nak amek wudhuk...
    jom solat sesame
    *wink!*wink!*
    -angel mode-

    ReplyDelete