21 September 2010

Tak Boleh Tidur...

Semalam, masuk bilik dalam jam 1215am. Tak mengantuk tapi takut susah nak tidur nnti. Dok main msg2, dekat jam 1am baru terlelap.

Tapi dalam jam 3am gitu, aku terjaga. Aku sedar2, rasa macam aku tengah komplen panas dan hari nak hujan. Aku cuba sambung tido. Tapi tak boleh jugak.

Akhirnya, sampai jam 6am aku masih duk golek2 cube untuk tidur.

Macam2 aku buat dengan harapan mata akan mengantuk and aku terlelap. Tapi hampa. Aku minum air, makan ubat mengantuk...still tak lelap jugak. Aku kacau mimi&joni, tengok tv etc2.

Masuk bilik balik, naik katil, selimut dan cuba pejam mata.

Akhirnya, jam 7 pagi baru terasa kesan ubat mengantuk tuh. Itupun asyik tejaga2 sbb jiran2 dah sibuk bersiap nak pegi opis. Bising laa sikit. Last2, aku bangun jam 750am...mandi dan ke ofis.

Petang, hujan le plak. dugaan betol. Berat mata...x sabar2 nak balik rumah untuk tido.

Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment