03 September 2010

RAYAku, RAYAmu jua...

Wahh...tajuk tak mau kalah tuh!

Sebenarnye tak tau nak citer ape. Tapi sebab dah lama tak tepek gamba dalam blog dan berceloteh syok sendiri dalam blog sendiri...so nak jugak laa melalut sikit.

Tadi ada taklimat pasal ops bersepadu by miros. Aku antara 40 yang tepilih untuk isi diari perjalanan. Woo hoo! Okeh laa tuh...tak penah seumo hidup buat diari perjalanan. Dan hari ini baru aku tau...terminologi 'odometer' itu adalah bermaksud 'mileage'. Aku ingat kene ukur tahap bau kereta ku...aisehh!

Odour + metre = Odo + meter. Get it?!? Get it?!?

Ok, ni dah lari dari topik asal. Aku nak citer pasal raya. Erm...bukan citer. Tapi feeling raya dan nostalgia raya. Raya dulu dengan sekarang, dah terasa lain. Dah tak sama...kan?kan?

Aku masih mude belia dan cumel gituuu...ahaks!
Muke pun penuh dengan ketulusan...


Ini gambar raya tahun 2000 ker 2001 entah. aku pun tak ingat. Masa ni beraya kat T0kyo. Syok walaupun ada sedikit kesyahduan. Beraya di perantauan. Sob sob sob. Seb bek kali pertama beraya dikejauhan, masih ramai kawan2. Cube kalo kali pertama tuh aku dh kene campak masuk kampung suzuk4 tu pastu kena raya sorang2. Tak ke begegar suzuk4 tu dengar aku meraung raya sorang2? Dah ler tiap kali raya...musim periksa. Ohhh! Nehi! Nehi! Tapi itu semua tinggal kenangan...manis walaupun masih kurang gula hakhakhak. Ok, tak kelakar.

No comments:

Post a Comment