23 September 2010

PERANGGGGG!!!!

Since last Sunday, saya perang dingin dengan en.tunang kerana dia bagitahu saya yang ex-gf dia sms-ed wish selamat hari raya dan selamat bertunang. Few weeks before that, ex-gf ada sms-ed en.tunang bertanyakan tentang hubungan kami. En.tunang tidak reply any of the sms.

Note : Rupa-rupanya dia masih mengikuti perkembangan en.tunang dari kawan-kawannya...


Memang confirmed en.tunang tidak reply atau layan ex-gf yang kegersangan itu. Tapi saya tetap naik hangen.

Kenapa en.tunang tidak sound sahaja se-das atau 2-das ex-gf supaya jangan ganggu lagi?!?!

Saya tidak faham. Jadi di depan saya en.tunang telah sound ex-gf. Ex-gf telah meroyan dengan mengutuk dan memaki en.tunang dan saya berlebih-lebihan. Sah, gila meroyan! En.tunang berang dan tidak mahu berleretan. Tapi saya tidak puas hati lagi. Selamba ko jer minah rempeyek nak kutuk aku lelebey pehal?!?! Ko tak puas hati, meh lah gaduh tarik-tarik rambut! (Hahahaha, tidakkah kiut begitu?) Ko bajet ko sangat cun se-cun Lisa Surihani kah? Bleh blah okke...ko tetap minah muke pecah dan kentut ko tetap busuk okke! (Ooopss! Yer, kesabaran ku telah melompat pagar).

Note : I'd say, desperate people do desperate things...no?

Apa2 pun...kalau ex-gf ada sms lagi, saya gerenti akan berlaku Perang Atom abad ke-21. Kalau sanggup perang dengan saya, sila sediakan baju kalis peluru dan bom yer.

Sekian.

P.S I LOVE YOU : Hari ini kami berdamai sedamai Tasik Titiwangsa...


Alhamdulillah.


2 comments: