14 December 2010

Sejuttttt~

Cuaca adalah sejuk hari ini.......grrr!grrr! menggigil....

Nak buat summary lah sikit...

LUCAH
Again, yesterday aku 'ter'jumpa mamat yang sangat-sangat buat aku selalu irritating. Tak penah kalau aku ada kat sekeliling dia, tak dengar dia borak ke arah unsur-unsur kelucahan. Sangap giler!!!! Owh, ini bukan mamat yer. Ini bapppppak budak!!!!! Umur dah dekat separuh abad! Annoying nyer aku! Dia ingat lawak ker bila dia sembang hal dalam kelambu orang nih? Mati otak laa dia ni aku rasa. Memang I've tried my best to avoid him. Lagi lama aku dengar dia buat sembang lawak bodoh dia tuh, makin aku rasa dia ni paras IQ budak tadika. Well, dont blame me...ko yang buat diri ko di tapak kasut ALDO aku lalala~

EN.TUNANG
Owh, semalam dari gaya percakapan en.tunang...dia macam dah setuju jer dengan tarikh dot dot dot. Huhuhu! My side memang no hal punya, tinggal confirmation from his side je la. Have to wait until January 2011 la as he has to focus on so many other things. sekarang. But seeing him all happy and initiated the discussion tu je pun dah rasa bunga-bunga tulip. LALALALALALA~
I take it as a good sign...

AMARAH
Few days back I was marah-marah, benci-benci and sakit hati with few people. But since last weekend, macam dah berkurang sikit-sikit. And when I woke up this morning, perasaan negatif tu semua dah tak ada except towards MR.GATAL GELENYAR I met yesterday. Pergh!!! Sawan tol kalau jumpa pervert camtuh!

Ok, sekian. Sejuttt gila ni wehh...nak peluk my teddy bear! Erm...when I say 'teddy bear', itu bermaksud patung beruang yer, literally. Jangan salah anggap my teddy bear itu adalah en.tunang. Kerana en.tunang adalah tidak seperti teddy bear, tetapi seperti 'meoww' bear...aummm aummmm!

Nota-kaki-panjang : Adalah aku pula yang kelucahan kini?

No comments:

Post a Comment