21 December 2010

Ergghhhhh!!!

Macam mana laa mau diet nih? Selalu sangat makan nasik nih. Jogging, tidak. Naperlaa aku tak suka jogging. Kan senang....aku lagi suka men sport. Zaman sekolah dulu, sumer jenis sukan laa aku main. Hoki, badminton, skuash, bola sepak, keranjang, baling, tampar...jaring pun aku layan kadang-kadang. Tapi tang olahraga memang aku gagal. FAILED! Ohh, lupe...tenis pun aku failed hehehehe.

TERTEKAN
Tak kuasa nak timbang berat diri sendiri lagi....


Duk umah abang dulu, bleh laa aku layan treadmill sampai belbaldi peluh. Ni sekarang dok sorang-sorang...baring nak buat push-up, skali drama tv best ler pulak. Terus baring tak push-push sudah. Mau joging, sorang-sorang tak syok. Tak best. Nak layang sport, kena carik partner. Tang nak carik partner tu laa yang susah. Badminton ni pun..kekadang main, kekadang tak. Bila bz...memang ke laut ler jawabnyer badminton tu. Sudahnye, aku tertekan tengok dri sendiri menggemuk dengan pesat...sigh!


HEHEHEHE
:D



No comments:

Post a Comment