09 December 2010

+burekufasuto-nashi+

Pagi tadi, aku dengan gigih bangun awal, mandi air sejuk sesejuk air terjun ulu yam.
Bergegas ke pejabat tuan lawyer. Semalam lepak bilik kuli.
Hari ni mesyuarat di bilik tuan kepada kuli.
Kagum.........."very nice view from up here puan". Ayat puji-pujian aku.

Tanpa brekfas (burekufasuto-nashi)...
Aku jadi orang pertama yang sampai....hehehehehehehehehehehehe.

Biliknyer cantik uollsss....besar pulak tuh.
Itu belum bilik tuan kepada tuan kepada tuan kepada kuli lagi tuh.
Cam mane rupa ntah bilik tuan kepada tuan kepada tuan kepada kuli tuh.
Toilet pun dah rupa cam kat hotel. Cammane tuh?

Seperti aku cakap sebelum nih....
aku memang kagum dengan lawyer2 nih, termasuklah loyar.
The way they talk, they think, they analyse, they conclude....macho je aku rasa.

Erm, dulu berangan....
kalau tak dapat jadi lawyer...
kahwin dengan lawyer pun jadilah.

Tapi...
of course laa angan-angan itu sentiasa indah yer uolls...


Ok, dah tak tau nak cakap ape.
Aku tetap dalam mood sentap, terguris dan terhiris...
Mari kita buat steak ini malam.
Hungga-hungggggggaa-yey!

No comments:

Post a Comment