27 December 2010

Peperiksaan :-)

Hari ini...en.tunang ada exam. Seminggu...
Selama seminggu saya kena tahan dan sabar...
Takleh nak bebel banyak2, gado2 dan merajuk dengan en.tunang...
InsyaAllah, next week sudah boleh mulakan balik hehehe...

Aku tau en.tunang berdebar...
Dia rajin belek buku sekarang...alhamdulillah.
Moga dengan pengalaman kerja few years ni bagi keyakinan pada en.tunang.
En.tunang memang suka elektrikal...
Even aku yang degree elektrikal ni pun dah lupa diagram tu sumer...
Tapi en.tunang boleh ingat dan masih faham...
Aku part calculation and math, sangat suke.
Terbalik dengan en.tunang...erm.

Sebenarnya, tak tau nak cakap ape.
Sebab aku pun berdebar en.tunang nak exam nih.

Walau apa pun, aku sentiasa doakan yang terbaik utk en.tunang...
Moga lulus dengan cemerlang...a-min.

No comments:

Post a Comment