30 December 2010

Cuti wooohoooo!!!

Aku menonton bola sorang2.
This is the first time aku duduk depan tv dari awal sampai habis game.
Well, I'm not a big fan of football/ soccer pong.
I don't even know who are the national team player.
Aku cuma kenal Rajagopal as a coach and yang player kembar from N9 tu je.
Itu pn kenal sebab their relations with actresses. Kalo tak, hampeh.
Rasanyer derang main pun takdelah hebat mana pun...

So, my first time tengok national player main at final.
Not bad at all!!! They were all aggresive and very motivated.
Bravo!! Aku sangat puas hati tengok sebab both teams sangat excellent.
Oklah, aku tak tau the suitable words to describe the game...tapi bagus.
Our keeper memang deserved semua pujian...very matured.

Malaysia won with agregat 4-2.
How I wish Indonesia tak masuk gol lansung!
Sebab dulu kita kalah 1-5 kan?
So aku ingin revenge balik laa with agregat gap 4 goals.
Tapi tak apalah. Bersyukur saja...akhirnya Piala Suzuki milik kita.
Alhamdulillah.

To our young, determined and excellent national team players....
Congrats and pls, pls, pls, pls...keep up the good works.
Jangan tenggelam dengan kemashyuran sementara nih...

Aku rasa teori bagi menjauhkan pemain dari publisiti ni agak berkesan.
Sebab kekadang laki muda ni...bila dapat publisiti...
Mulalah hidung kembang sekembang tempayan.
Belagak macam terer main...tapi takat jaguh kampung.
Sejarah dah membuktikan publisiti boleh jatuhkan prestasi.
Jadi, tak payah laa nak pung-pang-pung-pang dia baguslah, hensem lah, femeslah
Keje diorang sepak bola aje, jadi bia derg fokus sepak bola saje...
Takyah nak jodohkan derang ngn artis2 ke..pandai2 la derang carik jodoh sndiri.
Jangan tenggelamkan derang dengan kefemesan dunia entertainment nih...


Ok, sum up to my bebelan above....
Esok cuti yeop!!!!!
Mari kita berjimba yeeeehaaaawwwwwwwwwwwwww!!!!!

No comments:

Post a Comment