09 June 2010

saya jeles bila...

saya jeles bila...
en.Muh4z melayan 'kekasih nombor dua'nya...

take 1
mula-mula, saya biarkan dia melayan 'kekasih nombor dua'nya di tempat duduk saya...

take 2
tapi dia telah mengabaikan saya hingga menyebabkan saya kebosanan. en.Muh4z tidak melayan saya, lantas membuatkan saya merajuk dan memaksa dia duduk di tepi meja dan tidak membenarkan dia menyentuh komputer riba saya...

take 3
en.Muh4z pasrah dan beralih tempat duduk sambil membuat muka sedikit bengang dan cuba untuk membuatkan saya rasa bersalah...

take 4
taktik en.Muh4z telah berjaya membuatkan saya rasa bersalah dan kasihan kepadanya. lantas saya telah menyerahkan semula komputer riba saya agar en.Muh4z dapat menilik 'kekasih nombor dua'nya itu sekali lagi...

take 5
saya menyerahkan komputer riba saya kepada en.Muh4z dengan harapan dia akan melayan saya sambil melayan 'kekasih nombor dua'nya itu. tapi sangkaan saya meleset kerana en.Muh4z sekali lagi telah mengabaikan saya...

take 6
saya kecewa. lantas mengambil keputusan untuk menyakitkan hati en.Muh4z (sambil menarik perhatiannya) dengan membuat muka ini...

Sekian, terima kasih.

Kekasih nombor dua = mud4h-dot-com

No comments:

Post a Comment