15 June 2010

"Rantaian Marah Hari Ini"

Pagi tadi..en.Muh4z telefon marahkan saya sebab paksa dia banyak kali untuk uruskan hal yang satu itu (saya dan en.Muh4z dan keluarga saja yang tahu). Dia marahkan saya kerana dia telah dimarahi oleh ayahandanya. Saya rasa...ayahanda en.Muh4z juga mesti dimarahi oleh orang lain juga. Maka itu, terbentuklah rantaian marah...


"Rantaian Marah Hari Ini"

Si anu A memarahi Ayahanda.
(atau mungkin si Anu A terlebih dahulu telah dimarahi oleh si Anu B, manalah tau kan...)

Ayahanda memarahi En.Muh4z.

En.Muh4z memarahi saya.

Saya pulak memarahi.....???



Ohh, tidak.
Saya hanya bersabar dan tenang. Kerana saya tau nanti En.Muh4z akan telefon dan pujuk saya semula. Saya sms en.Muh4z mintak maaf kerana paksa dia selesaikan perkara itu dengan cepat. dan membuatkan en.Muh4z dimarahi oleh Ayahanda. Saya budak baik. Yeay! Dan memang betul, setengah jam kemudian En.Muh4z telefon dan minta maaf dari saya. Uhh..I'm loving it. Cair tau....

Tapi saya kena marah hari ini. Uwaaaa ;(. En.Muh4z jahattttttttttttt!!!!

1 comment:

  1. sabau...sabau...semoga semua berjalan dengan baik sekali...insyaAllah...

    ReplyDelete