09 June 2010

hANTu sUSHi...m4NJUNg mARi...


dulu masa memula ajak makan sushi..siap begaduh uollsss! punyelah dia benci makan sushi sebab dia ada kenangan silam yang tak berapa memberahikan. tapi entah macam mana satu ari tu...dah dok asyik tengok aku ngap sushi sorang2 (ye...dia teman saya makan sushi sampai abes) dia tanye.. "b nak try yang tu *tako yaki* satu boleh?". aku dengan sepantas kilat menjawab "tak boleh! tak malu!" MUAHAHAHHA. takdela i jawab macam tu uollss..mana bleh cakap macam tu ngan kekasih-hati-pengarang-jantung-dan-pundi-kencing kan?kan? aku pun dengan penuh sopan dan manis menyuapkan seketul tako yaki kepada en.Muh4z....terus dia jatuh cinta uollsss! alamak! sekarang ni, time kaya je...we all makan sushi uollss...dia plak lagi gile sushi dari aku. dan kini...die menjadi hantu sushi uollsss....help!

No comments:

Post a Comment