28 June 2010

KiSah dI SUatU hAri miNgGu

Ok...
Last weekend we went to Jln TAR, pusing-pusing bajet nak riki harga barang-barang yang hendak dibeli untuk majlis akan datang. Tengok perfume, baju, jeans, bag, beli purse (ehh?), kasut etc. Bawak anak sedara en.Muh4z si 4w4 sekali...segan2 gitu. 4w4 laa yang segan. Aku tak HAHAHAHA. Motif gelak??? Entahlah.

Sampai dah agak lewat jugak sebenarnya, pusing dalam 2-3 jam, makan-makan sikit then nak pergi tengok kain. Tapi tak best aa bawak en.Muh4z tengok kain. Ate, dia duduk aje kojenye. Aku sorang yang syok2 sendiri pilih kain. Hampa...jadi aku buat sesi muncung2 sikit. Bagi hint kat en.Muh4z aku tensen dia tak sexcited tengok kain. Hehehe...yer, aku memang kejam. Seb bek en.Muh4z perasan. Terus loving2 balik ohh...

Ehh, plan asal buat entri ni nak citer mende lain sebenarnyer. Aisehhh...sebelum ambik si 4w4 kat S.A...kami lunch dulu. Makan siakap 3 rasa kat S.A. Ohh...sungguh heaven. Cedapp...
.:: heaven ohh...tapi bila tengok harga, rasa nak hempas pinggan mangkuk di situ ::.

Kitorang mintak ikan kecik sebab berdua je kot makan. Dah ler en.Muh4z tuh bukannya makan banyak sangat. Naseb baik tak order macam-macam.

.:: en.Muh4z sangat berselera, pakai tangan lagi.
Sambil suap kekasih angkat makan nasi sikit.
Habis jugak ikan tu en.Muh4z ratah ::.


.:: Adakah ini kegedikan melampau?
Gambar diambil setelah perut kenyang tapi menangis tengok bil hahaha ::.


Ok, ni pun bukan tujuan asal buat entri ini. Citer sebenarnya....jeng jeng jeng!

Lepas dah balik dari Jln TAR, we went back to Puchong sebab en.Muh4z tido rumah abang je. So, ingat lepak2 laa ngan abang. Sekali abang ajak dine out. Pikir punya pikir nak makan mana...aku gatal mulut cadangkan makan kat kedai kitorang lunch tadi. Sekali abang setuju! Sampai kedai tuh, abang order menu yang sama...siakap 3 rasa plus siakap steam plus lauk2 lain lagi. Perghhhh! Banyak okke!!!! Tak ambik gamba lauk sebab terlalu ramai orang dan malu nak ambik. Tapi sempat posing sebelum makan...
.:: kh4lish buli en.Muh4z suh ambik gamba dia.
Alahai kiutnyer macam makcik dia ehem ehem ehem ::.

.:: en.Muh4z pulak buli kh4lish suh ambik gamba dia ::.

.:: bapak kh4lish bengang anaknya dibuli,
lalu cuba utk merosakkan gambar kami yang sungguh romantik ini::.


Kesimpulan cerita, hari itu aku telah makan 3 ekor siakap. Muahahahaha...den kayo! Seb baik makan malam tuh abang yang belanja. Lunch tu dah menitik air mata jugak laa aku tengok bil. Sebab bajet nak makan ringan2 (kononnyer laa...) sekali lain pulak ceritanyer hehehe. Kalo campur yang malam punya...kluar air mata darah gamaknye. Sob sob sob. Tapi sedap..alhamdulillah.

Ok, itu saje.

Sekian, harap maklum.


2 comments:

  1. hahaha,

    laen kali masak sendiri.. kat PAPA TOMYAM.. ikan siakap tiga rasa jer dah rm50.. lalala..

    ReplyDelete
  2. Bila nak merasa ko plak masak siakap untuk aku boto?

    ReplyDelete