09 June 2010

.:: entri bergambar ::.

Saudara-saudari, mengapakah saya telah menghasilkan beberapa entri dalam tempoh 24 jam? Menakjubkan bukan? Ya, ini adalah kerana en.Muh4z telah transfer gambar-gambar dari telefon bimbit beliau ke dalam komputer riba saya. Oleh yang demikian, saya merasa amat teruja untuk menepek gambar saya, en.Muh4z, saya lagi, en.Muh4z lagi dan lain-lain. Sehubungan itu, silalah menikmati gambar-gambar yang bisa menyejukkan mata anda...kita zasssss!!!

INI ADALAH SAYA
.:: dalam perjalanan pulang ke melaka ::.
.:: sementara ketibaan bas en.Muh4z di lokasi biasa kami ::.
ohh...sungguh bersih kulit wajahku dulu, natural beauty gituu...
.:: ohh...sedikit menggeletis ::.
en.Muh4z dah tak bagi saya pakai baju itu lagi, baju itu cantik...ohh

INI ADALAH EN.MUH4Z
.:: dalam perjalanan ke temerloh ::.
.:: ohh...tingginya kekasihku, lepas karaoke ye bang? ::.
.:: merenung laut dengan harapan ternampak ikan duyung ::.
rupa-rupanya si duyung tengah ambilkan gambar MUAHAHAHA

INI ADALAH KAMI
.:: saya tak ingat bila gambar ini diambil ::.
.:: en.Muh4z kata gambar ini diambil di Scotland, layankan aje ::.
.:: yer, saya tau. baju yang sama tapi lokasi dan hari yg berbeza ::.

Nota siku : Harap maafkan saya kerana extremely excited untuk tepek semua gambar. Inilah namanya kempunan untuk update blog bergambar. Sekian, harap maklum.

Nota bahu : More piccas to come! Jangan meluat yer...dah gian sgt nak tunjuk gambar kat orang ni!

No comments:

Post a Comment