24 March 2010

Yabedabeduuuu!

My superior called me this morning to join him for the short meeting with the big-boss. And...
My big-boss announced that the officer that has been selected to go to Japan is my collegue!
yeay! big YEAY! for me!

Erm why am I so happy?
Well, ekceli memang laa bes dapat pergi jepun kn, elaun masyukk...dapat berjalan(kalau laa sempat, tapi macam tak sempat melainkan kalau aku mengekor jer bini nyer). Tapi, work task tuh yang buat aku agak reluctant to go. And to be honest, my collegue and myself memang dah seminggu men tolak-tolak nih...ko laa pegi, ko laa...ko laaa. Last2 arinih sudah terjawab persoalan...hehehe...to my collegue...good luck beb! You gonna die there HAHAHAHA

Tell u what, whoever (officer) yang pergi sana memang akan jadi kuli batak sebab hanya seorang saja pegawai yang pegi. So with my limited experience in procedures etc...biarlah senior yang pergi, betol tak!

Me not going to Japan akan membolehkan saya untuk menghadiri wedding bestfriend saya dulu...erm nak beli hadiah ape ekk?

No comments:

Post a Comment