02 March 2010

Naik Angin


Last weekend, hari2 bergaduh dengan en.muh4z. Asyik naik angin aje dengan dia. Salah cakap sikit aku nak melenting. Nangis toksah cakap lah...lepas nangis sampai bengkak2 mata, dh pujuk2 loving2 pun...bleh sambung gaduh balik lepas tuh. Ish ish ish. Lepas gaduh, en. Muh4z pujuk (ehem ehem...kali ni jer die rajin nak pujuk hari2. Kalo tak kadang2 die pun malas jugak nak layan tuh...) dok sorang2 pikir kenapa laa kali ni aku cepat sngat naik angin dengan dia? Erm...takde jawapan.

Teori aku adalah, orang perempuan sebulan atau 2, 3 bulan sekali memang akan datang angin dia ribut sikit (itu tak termasuk 'lawatan' rasmi bendera jepun tiap2 bulan, okke).

Erm...ke ada sebab lain?
Rasanyer en.Muh4z dah baik sangat dah dating kali ni. Siap bg present lg *wink*wink* (saje je stori nak riak ttakabur sket dan bg orang muntah ijau sket bile bace nih hakhakhak). Sampai arinih, aku still tak dapat carik punca kenapa. Maybe sbb letih sgt kot. Tak pun sbb nak en.Muh4z lagi romentik tp en.Muh4z what dunno aje hakhakhak. Ataupun...nak present lagi besar dan mahal!!!! HAHAHAHAHAHAHAHA

Erm...dah berkali mintak maaf ngn en.Muh4z. Kesian die kene macam tuh. Mintak2 dikurangkan lah kejadian macam ni lagi. Mintak2 lah selalu dilembutkan hati aku dari angin2 monsun nih. A-min. Nanti kalau selalu sangat marah2...tak awet mude laa aku muehehehe.

After all, en.Muh4z balik dengan perasaan loving2 jugak (kot..ke aku sorang yang syok sendiri , tak tau laa kan..). Harap2 en.Muh4z tak ambil ati dan memaafkan. InsyaAllah.



No comments:

Post a Comment