22 March 2010

Tak dop gamba nok tepek...

Erm...
I used to have my own camera tapi sebab aku pun x pernah becita-cita nak jadi profesional photographer....so camera tu ntah dimana dan ntah apa kabar. Telefon NOKIA aku ni pulah hampagas...

Itu adalah antara alasan2 kenapa dah lame tak tepek gambar diri sendiri atau orang len dlm blog nih. Selalu tumpang kamera orang jer...nmpk je reramai posing...cecepat tumpang sekaki. Alaa...tapi kalo xde grup posing pun aku mintak aje orang amek kan gamba aku sengsorang. Ape kesah...

Dalam hp en.Muh4z byk je gamba...tapi card reader aku plak hampagas...

Jadinyer...kite culik laa gambar diri sendiri dari orang lain.

Kali ni berjaya culik gamba ini sahaja....
Mungkin hasil pancingan atau rompakan kedian hari akan mengbuahkan hasil yang lebih lumayan. Kite layannnn, zassssssssss!!!!

Diorang cakap kami nampak seiras dalam gamba ini, benarkah?
Oklaaa, fine! Die version nipis..I version tebal.


Bila anda menumpang kamera orang, gambar bersama tuan kamera atau kekasih tuan punya kamera adalah WAJIB!

Nota Lengan : Gambar diambil kat wedding Puan @liyah (2nd reception - makcik ni banyak reception!)

No comments:

Post a Comment