15 March 2010

Trip To Perak (12 - 14 March 2010)

Last weekend, I went to Perak. The purpose of me going there adalah seperti berikut;

1) Saya mahu jumpa kekasih-hati-pengarang-jantung-intan-payung
2) Melepaskan rindu yang dipendam seminggu (kehkehkeh)
3) Ate, dah lame teman tak pegi ke Perak nuu, Yeop!
4) Wedding Aid@h@nie yang berdekatan dengan rumah penginapan kekasih-hati-pengarang-jantung-intan-payung-ku.
5) Cuti-cuti Malaysia...

Erm, adakah kejam kerana alasan untuk ke wedding Aid@h@nie jatuh no ke-4?
Well, she was my good friend back in Kuantan. There I met few bebudak Kuantan. They asked me, " Ko kontek sape lagi budak Kuantan L1nd4?". My reply, " .......erm, .........(long pause), only Aid@. Both Aid@h@nie and Aid@ K". Mereka senyum sipu sambil panggil aku "ong-ong-gedek-gedek" (bunyi katak bawah tepurung, get it?!?) Erm...why aa aku ni low profile tahap ultraman?

Sigh! I need friends...
Asyik focus kat En.Muh4z aje. Nanti dia pun bosan dengan aku macam mane?

P/S : I told En. Muh4z aku tak famous di Kuantan and tiada siapa kenal aku. Nickname pun takde...skali aku silap daaa. Nickname aku di Kuantan sungguh femes okke! Nickname aje laa...orangnyer tidak lah. Sigh!

Tagline : "I can speak English but I can't spell"
HAHAHAHA someone came out with this line!

P/S : Banyak amek gamba...tapi kamera orang. Plus, fon aku bengong dan en.Muh4z tidak ada cable untuk transfer gambar dr telefonnye yang MAHAL itu...byk tau gamba bes2...

No comments:

Post a Comment