12 May 2010

Uuuuu.....

Uhhh...gamba sape tu uolllsss? Aicehhh cehhh...malu laa i...

Ade lagi, ade lagi!!!

..................
...................
..................
..............
......
.

Sila jangan jeles...
Dan
Tolonglah muntah HIJAU atau OREN


Bagilaa chance kat aku yang jauh terpisah dari en.Muh4z ni melayan perasaan. Kesian kat aku. Sob sob sob. Rinduuuuuu...rindu serindu rindunyaaaa (tolong nyanyi irama lagu spoon yer, dan tolong jaga 'pitching') <---eja 'pitching' camne aaa? Susah wooo cinta jarak jauh ni...jangan jadi cinta padang jarak padang tekukur sudah...nak jauh2 nih, hati kena kental hahahaha uwaaaaaaaaaaa!!! aku nak g nangis lagi...jap yer, away...


Nota rambut :
Gambar tu sume gambar lama. Masa tu aku teman en.Muh4z tukar lampu kereta. Aku duk dlm kereta sebab panas....lagipun, i kan PRINCESS. Mana buleh duduk tempat panas nih MUAHAHAHAHAHA

No comments:

Post a Comment