12 May 2010

Tak ada isi

Assalammualaikumwarahmatullahiwabarakatuh dan salam 1 Malaysia!!!
Cewahhh....

Aku bangun pagi tadi punye laa susah. Every 5 mins aku snooze alarm sampai jam aku pn dh malas nk snooze, off terus. Hahaha...I hate you jam! Tapi lepas bangun, mandi menggunakan shower yg selebar 2 tapak tanganku...owh, indah sungguh dunia. Terus semangat untuk menghadapi kehidupan hari ini walaupun sedikit lambat ke ofis hehehe. Aku bajet aku dh lambat sungguh laa tuh, skali smpai ofis aku tgk budak bilik aku pn x smpai lagi...
Ok, this morning ade meeting...

Owh, semalam i went for late dinner with my bro, borak2 sket pastu balik. Sampai umah, tgk budak2 sumer dah nak tdo...aku pun masuk tdo. Dgn perut penuh nyer terus tdo...erm agaknyer sebab tulah malas bangun pagi agaknyer....erm...

Ok, entri kali ni tak ada isi tersurat dan tersirat...
Aku nak makan nasik lemak...jangan kaco.
bai!

No comments:

Post a Comment