10 May 2010

HAPPY MOTHER's DAY

Owh lupa pulak nak update pasal hari ibu...

Aku wish my momi lambat...sbb bangun lambat, sedikit lalok dan terlupa. Hehehe...tahun ni tak ada hadiah and celebration pun from me macam tahun2 yang sudah. Mcm yang semua tau laa...aku kan dh tak berduit sekarang nih. Nak bli kek untuk diri sendiri pun x dapat...erm. Ish, sedih le plak. Erm oklaa..mood aku bercampur aduk..kejap sedih, pastu hepi. Kejap hepi, pastu sedih pulak dah...macam rojak mamak kat bukit cine tuh...sob sob sob sob

Aku wish some of my frens happy mother's day jugak....
tapi byk yg balas wish aku tu dengan soalan..."bila kau nak kawen?"
erm...ntahlah. dengan keadaan sekarang, suffice for me to say...macam takkan kawen dlm masa terdekat kot. mungkin lg 5 thn paling awal pun...

aku je yang tak merasa jadik mak lagi..yang len sume dh bleh buat family plan. erm...
ok, aku nak pergi menangis....

No comments:

Post a Comment