10 May 2010

Aku TERTEKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aku sakit ati, kecewa, tertekan dan geram!!!

1) Nak carik rumah
2) Rim tayar kena curik
3) Dia

No. 1
Tengah mencarik. Aku rasa nak duduk sorang2 tapi hujung bulan aku makan pasir nak bayar sewa. Sekarang ni duit memang asyik tak cukup. Nak kata gaji kecik...takdalaa kecik mane pun. Cuma kurang sikit dari keje dulu. Aku tensen!

No. 2
Nyesal tak jual awal2 dulu. Dok tangguh2..last2 kena curik. Curik dua pulak tuh...abes tuh aku nak buat ape dengan lagi dua tu bahlol!?!? Tapi tak apa, aku anggap itu bukan rezeki aku atau sbg penghapus dosa2 kecik aku (erm...padahal dosa besar pun banyak gak). Tapi kalo si pencurik yang bahlol tu curik untuk kegunaan diri sendiri, aku doakan moga dia di langgar treler dan digilis di leher oleh treler itu. Pastu aku bangun pagi tgk berita kt tv atau paper...aku dpt tgk tangan yg dia gunakan tu untuk curik rim aku tu bersepai atas jalan dan gambar rim aku terselit sket dlm gamba atau kluar tv! Ye, ye...daya imaginasi saya sgt tinggi dan kejam...jadi awas sape yang menganiaya aku. Muahahahaha...ehh gelak pulak. Aku tengah tensen nih!

No.3
Aku dah tak tau dah apa yang aku patut buat and cakap untuk bagi semangat pada dia. Aku kecewa. Aku putus harap. Aku tertekan sangat2! Aku dah bosan terus macam ni...dah telalu lama aku tunggu keadaan untuk berubah...tapi makin lama makin teruk...


AKU TERTEKAN!!!
JANGAN TEGUR!!!!

No comments:

Post a Comment