22 May 2010

L + E + L + A + K + I

Ok...to be honest, I'm not an expert in men+lelaki department (or even 'jantan' if that matter). So banyak mende yang aku tak tau. So far, mostly aku involved dengan loser, if-you-know-what-i-mean. And so I thought, as I'm growing up...aku gonna know them better. But, boy I was wrong!

Ok, lelaki...pada umur berapa dia akan matang dan boleh berfikir sebagai seorang dewasa? Well, I know..people say, men's life start at 40. But for god sake...takkan umo 40 baru boleh guna otak untuk berfikir sebagai seorang lelaki? Aku tak paham...

And, biasanya lelaki akan puas enjoy sampai umur berapa? Adakah lelaki mampu untuk fikir kesan tindakan atau pilihan yang dia buat akan memberikan kesan bukan pada hidup dia seorang sahaja, tapi orang disekeliling terutamanya orang yang sayang pada dia?

I've been with someone 27 but still macam budak2 dan tak matang. But, at least dia fikir pasal orang sekeliling. And now, I'm with someone 25, better than da previous one but still...seems macam dia 'lost'. I've known someone 24...very bertanggungjawab and matang. Tapi ada jugak yang umur 24 aku kenal...tetap hampagas.

My question here is, how do I know lelaki yang macam mana yang tak akan break my heart over and over again? Lelaki macam mana yang will put my interest first before his? I'm tired with guys yang belum cukup dewasa, tak cukup matang dan yang masih merasakan suatu beban untuk jalankan tanggungjawab sebagai seorang LELAKI!

No comments:

Post a Comment