06 May 2010

HADIAH

Erm...
bila dah free macam ni baru boleh semak jadual peribadi.

Erm...as mentioned in my earlier entry, my kid-sis dah bersalin. I pulak tak belikan hadiah lagi untuk baby. Ish...macam mane nih? Nak beli ape?

I was thinking...lagi elok for me to buy present for da momi ke or da baby? Well, semua orang datang bagi hadiah untuk baby tapi takde orang beli hadiah untuk momi. Ish..tapi kang si daddy nyer pulak mintak hadiah jugak. Botak ler aku!

Nak beli ape aa? Takkan aku nak beli baju baby? sarung tangan baby? sarung kaki baby? tak vogue da vass laa status aku sbagai makcik yang diva and 'coolness' ini hahahaha. Dulu kawen nyer aku dh beli hadiah besar wooo...sampai sakit pinggang aku mengangkutnyer...mahal wooo...sampai nipis wallet aku. hahaha. Erm untuk baby ni aku tak beli yang mahal2 kot...sebab aku gerenti sepanjang tempoh die membesar nnti aku akan laburkan byk duit jugak untuk dia hahaha. nanti adalah mak nya buat birthday party laa, school party laa, makan-makan laa..uwaa, scary bila aku mengenangkan itu sumer. Ko bayangkan ada 10 anak sedara macam tuh. Suku gaji aku bagi derang. Tapi itu kalo aku bagi laa hahahaha. Tapi..kalo aku beli present untuk dia sekarang pun, bukannyer dia tau aku yang belikan. Baik aku belikan untuk maknyer. Tapi nak beli ape untuk maknyer? Ish...tak kena pulak.
Ish serabut plak aku pikir sal nk beli hadiah nih. Nak beli ape aa? Aku g usha control car/ helikopter arituh...tp baby mane reti men lagi...

Erm weekend ni aku usha laa hadiah ape yang sesuai..
Nak g carik rumah sewaan nih...haa yang tu bleh jadi hadiah untuk maknyer kot. Aku nak kluar dari rumah dia...so nnti boleh laa dia nak tgk tv tonggeng2 ker, masak nasik sambil bogel2 ker hahaha sungguh kelucahan orang2 yang dah kahwin nih mueheheh.

Owh eniwei, bukan aku yg lucah yer ckp sal masak nasik bogel2...itu adalah nasihat dari bapak kawan aku. Katenye tak elok menumpang umah orang dh kawen ni lelame...yerr pacik, saya tau. Pacik tolong carikkan rumah utk saya dan anak pacik, BOLEH?

No comments:

Post a Comment