11 August 2010

Sebelum 1 Ramadhan, 2010

Tajuk apa macam? Hehehe

Semalam, nak dijadikan cerita...tergerak hati nak pergi pasar malam putrajaya. So lepak ofis kejap, buat pape yang patut...kol 630 gerak laa ke pasar malam. Namanya sebelum berpuasa, so dalam kepala dah ada menu macam2. Sampai sane...macam biasalah, sesak. Nak cari parking pun beratur. Dok pikir dalam hati, selalu kalau dgn en.Muh4z...selalu dapat parking yg dekat2. Makanyer, aku bawak laa slow pusing2 kot2 ada orang nak keluar. Alhamdulillah, ada orang yg park tepi jalan nak kluar. So, aku pun parking situ...

Masuk kawasan pasar malam, sesak jugak. Aku carik air tauhu tapi takde yang menggegar iman...hehehe. Jumpe cendol aje. Beli kuew teow sup, apam balik and kuih cara berlauk...terbaekkk!. Lepas tuh nak balik..I was there for about 15-20 mins je kot. Sampai dekat kereta...aku nampak ada surat cinta kat cermin....

Uwaaaa! Nak pose pun saman jugak ker tok? Seb bek tok mase tuh waktu bekerja lg...dpt laa nek moto. Cube kalo tok mcm saya, dh penat seharian kt opis, waktu bekerja dh abes...pastu nek kete...kepala dh mengidam nak makan macam2...parking penuh, orang sesak...tok pun parking situ jugak kan?kan?kan? Tok kejam aaa...uwaaa!

Dahlaa aku dalam musim kene extra jimat-cermat...sampai ati tok tau! Takmo kawan!

No comments:

Post a Comment