13 August 2010

Aku Tak Bersalah - Pearl

Karaoke?

Oh! No! No!

Aku tidak berkaraoke di bulan puasa. Di bulan tak puasa pun aku jarang karaoke kecuali kalau en.Muh4z ajak. Ni aku nak share satu lagu lama yang aku AGAK suka. Am not sure kenapa aku suka lagu ni but it's whether the voice or the song itself yang masyukkk...walaupun vokalis dia tak berapa nak komersial...tapi aku suka lagu ni. Dulu memula aku nyanyi lagu ni kt karaoke, en.Muh4z tak tau pun lagu nih...syahdu yeop! Dulu memang tak ingat tajuk lagu nih, tapi sejak berkenalan dengan en.Muh4z yang memang raja lagu2 melayu rock kapak dan balada, den pun terikut sekali laaa...syok plak layan lagu lama2 nih. Jadi, mari kita zassss~ enjoice!




Nota-kuku-belum-potong : Yaikkss! Geleman ler plak tgk vid klip dia...x komersial sungguh! Sigh!

No comments:

Post a Comment