20 July 2010

Tanam-tanaman...

Hari ini aku sedih sebab berperang dengan en.Muh4z. So, nak lupakan en.Muh4z kejap..saya pergi shopping!!! Woot! Woot! Saya shopping pokok! Hahaha...

Dah lama nak beli tapi dok bertangguh-tangguh. Mata aku ni kering sangat dok kat ofis. Aircond 24/7. So, ada eloknya letak pokok hidup kat sebelah. Kasik sejuk sikit...Ni kalau agak-agak hangin dengan bos, aku NGAP aje pokok ni ratah buat ulam hakhakhak.

.:: BUKAN POKOK SEBENAR ::.

Seronoknyer dah ada pokok hidup nih...tantek! Nak tepek gamba tapi henfon aku adalah loser. Semalam kena campak hampir berderai dah. Erm...apalah nasib aku nih jadi macam nih.

Yang masalahnya, pokok aku ni kiutttt aje. Tapi aku takut mati jek. Kena siram baper kali sehari aaa? Nak banyak mana air? Segelas? Sebotol? Alamak! Aku mane retik nak menjaga tanam-tanaman nih. Aiyooo! Aku harap pokok ni kuat hidup lama demi kecintaan ku pada mu ohh... I love you pokok!

Erm...nak bagi nama apa ekk tanaman pertama aku nih? Erm..joni dah, mimi dah...haaa, aku nak panggil nama kekasih cinta monyet ku dulu..psttt, rahsia!

-n3rd-

No comments:

Post a Comment