29 July 2010

Memories~ Part 4

Ok...asyik citer zaman kat Jepong aje. Since aku balik Mesia...I met few nice and great people. Balik dari Japan, rehat 2 weeks, terus masuk kerja. Aku stayed with my big-bro kat Puch0ng.

Memula masuk kompeni N3C...aku x berapa syok sgt. Rasa nak tuka kerja. Alasan paling kukuh kenapa aku cakap macam tuh sebab cik ab0t0 agak kejam dengan aku muahahahha. Dia adalah super garang ok! Kerek-kerek dengan aku...sedih tau.

But then, adalah sorang minah ayu ni..namanyer d1ana. ehem ehem, d...if you're reading this, extra kredit untuk aku yer! hahaha. After few weeks aku rapat dengan d...barulah sikit-sikit aku borak-borak dengan ab0t0. Scarrryyyy! Hahahaha. Dan-dan jer die cakap awal-awal tanak kawan dengan aku sebab aku pakai blusher pergi opis...daaa! aku sumpit baru tau!

Tapi lama-kelamaan, kamceng ler pulak. Akhirnya, jadi grup le plak kitorang kat ofis. Ada stori je...share sesame. Naik jatuh kehidupan...sumer share dengan derang. Berjimba pun bersama-sama. Ngumpat pun bersama. Makan pun bersama. Nangis pun bersama. Lepak surau pun bersama. Sampailah D dapat kerja baru and meninggalkan kami. Lepas tu sorang-sorang benti keje. Tapi masuk pulak budak baru macam @li and j@j@. Semua pun nice and fun.

Erm...rindu jugak kat kawan-kawan kat ofis lama. I shared a lot with them. Sampai sekarang pun kontek lagi dan kadang-kadang lepak jumpe borak-borak.

Muke ab0t0 nmpk besar sbb dia nak kongka kamera hahaha
ohh, patutnya malam tuh bukan aku vvip tp m3l...
entah macam mana nampak macam aku plak yg vvip nyer dlm gambar ni..

a1nun,m3l,me,d,y4nt1e,ab0t0

ada beli kasut yg sama, ada yg vogue da vass.
dinner at sunw4y hotel 2008
mana satu kaki aku? *hint* kaki besar hehehe



ab0t0, d, m3l, a1nun, y4ntie, m3l, sh3la,@li, J@j@, lind4

2 comments:

  1. beb,

    aku memang kene garang ngan budak-budak baru neh.. baru nampak otai..

    lalalala~


    marah?

    ReplyDelete
  2. ko sebut otai...terus aku teringat burger otai...nak?

    hehehe

    awat aku tepong mung dop angkat?

    ReplyDelete