22 July 2010

Ohh megi...

Ok, smlm plan nak puasa. Sekali bergayutan sampai 2 pagi. Terus tak sedar bangun sahur (minum air sajo). Pastu pagi-pagi telefon dah berdering berkali-kali and sms masuk pasal kerja. Sakit mental aku. Kalau buah hati yang telefon...sejuklah sikit hati. Ini tak..aku yang kena kejutkan dia plak tuh. Itu yang makin betambah geram aje tengok. Nak jadik kisah, lepas kejut dia, aku pulak sambung tidur. Hehehe. Malas nak masuk kerja awal-awal. Tapi bila fikir dengan waras..elok aku besiap pegi keje cepat.

Erm, motif cerita dengan tajuk bercanggah?

Ohh, aku teringin makan megi. Ingatkan kalau puasa hari ni nak berbuka dengan megi letak sardin. Heaven ohh...tapi sebab tak puasa, so menu malam kang belum tentu lagi. Tapi kalau makan megi jugak apa salahnye kan?kan?

Ok2, memang entri tak ada ilmu pengetahuan...

1 comment:

  1. ish2.....xelok la makan megi byk2...carbo tinggi..pastu garam tinggi gak.sekurang2nye bli bubur nasik segera pun dah oke...hik hik.=p

    ReplyDelete