12 July 2010

diamond RING

Last weekend, saya sempat jalan-jalan ke beberapa kedai emas (berjalan-jalan???). Saje je nak cuci mata sambil layan perasaan dan berangan. Saya ada impian dan keinginan untuk memakai cincin berlian. Cincin berlian yang besar punyaaaaa!!! (jari i kan besar uollsss).

Dulu, teringin nak dapat cincin berlian yang bentuk macam ni...
.:: Saya bayangkan kalau pakai kat jari, mesti cantik ::.

So, hari tu...saya try lah. Syok...sebab cantik sangat. Memang dari dulu berangan nak pakai cincin macam tuh. Pastu try bentuk lain pulak sebab tengok cincin kawen puan @liyah bentuk 4 segi macam cantik jugak dia pakai....
Bila pakai bentuk yang ini, macam tak cantik pulak kat jari saya. So, tak berapa berkenan sangat. Sekali SA tu cadangkan saya cuba yang 3 stones punya. Memula macam taknak sebab memang dari dulu berangan nak yang batu seketul aje. Tapi SA tu insist jugak nak suh saya cuba. Jadi, dengan tak berapa nak rela hati...saya cuba jugak.

Sekali....amek ko!
Tetiba macam cantik sangat2 bila pakai kat jari sendiri. Terus macam cair dan terlupa angan2 nak batu sebijik jer. Terus berangan nak yang 3 stones pulak. Cantik tak? Saya suka sangat2. Teringin jugaklah. InsyaAllah, ada rezeki...saya beli. Tapi buat masa sekarang...tidaklah kot. Erm...

Mintak-mintak saya sempat merasa pakai cincin berlian, a-min.

No comments:

Post a Comment