20 January 2010

TenseN

Aku tensen!
Aku tertekan!

(1) Kerja
Semalam last minute ( I dah mentally and physically prepared nak balik) my big-bos called my collegue suh I buat paper work. Erm..itu ok lagi. Setakat paper work 2-3 mukasurat...tarak hal sangat. Tapi fail yang I kene baca and refer tu Ya, Allah! Meninggi dari atas lantai ke atas meja! Dah ler call my collegue (well, ekceli kitorg share fon). Almost until mid-nite gak laa aku siapkan. Pagi2 my superior nak tgk dulu, so die conteng sana-sini. Pastu ckp takyah lah aku amend byk sgt (I was like..hey, this is not for you lah OK!). Adalah minor amendment and straight away submit to my big-bos. Seb bek skali je dah lepas. Ye!Ye!
Then, sok and luse my collegue takde, so kerja die yang membukit itu ditinggalkan untuk aku. I hate you! I hate you! Tensen!

(2) Mr. Hot Cake
Kesian die kene marah 2-3 hari ni ekk...sabar yer. Pmpuan dlm sbulan ada masa angin die tak berapa nk betol, so layan ajelah ekk ekk ekk...angin2 pn, dlm ati sayang ihik ihik ihik

(3) Personal
Something is wrong with me. Pelik dari biasa. Selalunyer tak macam nih. Cuak jugak sebab sakitnye lain mcm...nak pegi jumpe doktor, takutttt...tak pernah jadik camnih. Camne ekk? Sbb ape jd camtuh ekk?

Kesimpulan, aku tensen minggu nih. Jangan wat lawak yg tak berapa nak lawak.
Sekian, harap maklum.

No comments:

Post a Comment