18 January 2010

kASuT-sHOe-kASuT

Dah lama tak shopping kASuT-sHOe-kASuT puas-puas, tak kesah lah heels ke, platforms ke, wedges ke, flats ke, sneakers ke...
Pokok nye, memang dah lama tak beli. Masuk kedai kasut and jeling-jeling pun dah jarang sgt2.

Faktor-faktor yang buat aku menahan nafsu shopping kASuT-sHOe-kASuT mestilah kerana DUIT! Dulu boleh lah nak beli at least 2 pasang tiap-tiap bulan. Sekarang dah jadi sepasang tiap 2 bulan, kadang sepasang tiap 3 bulan. Uwaaaa! Aku sedih. Sedihnyerr!!!.

Aku boleh tahan tak beli handbag, tapi kasut...I do feel good everytime dapat beli kasut yang aku nak (bukan I tak suka beli handbag, suke..tapi aku nak handbag yang mahal2, tak cukup duit aku nak bayar, so kene kumpul duit baru boleh beli).
For those yang pernah teman aku shopping kasut 2-3 kali, boleh perasan kot camne taste kasut aku. Aku selalu carik yang simple and unik sikit (taknak laa yang unik sgt...kang orang tgk semcam plak).

Erm weekend arituh di temani buah-hati-pengarang-jantung-tapi-kadang-kadang-buat-aku-migrain shopping sandal kat charles&keith, midvalley...tetibe perasaan gila-kasut itu datang balik. Uwaaaaa! Nak kasut....

Yang mane patut saya beli dulu? No. 1? No. 5? No. 4? Uwaaa!! nak semua....

No comments:

Post a Comment