28 February 2011

InsyaAllah..

Last weekend, we managed to meet with few?? (silap, appointment with few) tapi jumpa hanya seorang designer. What has transpired from our meeting?

Mata aku juling dengan derang punya sebut harga...huhu. Well, at least aku tak sepening kepala penaja aku hahahaha.

But, it was very interesting. Aku tak penah went to see any designers before. Macamlah aku nak attend mana2 event yang aku pun tak kose nak pegi kan? Jadi it was kinda different yet exciting experience. Tapi, aku tetap jugak rasa tak perlu berhabis duit sebanyak itu hanya untuk sehelai baju. Walau orang kata cuma sekali dalam hidup nak merasa. Aku tak rasa terkilan kot kalau tak pakai baju mahal-mahal....tapi kalau handbag, yesss! Aku nak beg mahal muahahahaha!

Tapi itu terpulang kepada penaja aku...wahhh, dah macam artis pulak ada penaja ekk? hahaha.

On the other hand, it was such a dramatic weekend. Agak hectic dan penat.

My brother was not feeling very well. It has been almost a week now. So my mommy tukar plan. Tidur kat rumah abang. Tak senang hati mama kalau tak tidur rumah abang. So, lagi elok kalau mama dekat dengan abang. And early this morning, mama, yana and hub and handz and k.herney (with abang, of cos) bergerak ke darul syifa' and then to taiping. Ikhtiar selagi mampu...

It is hard to be a mommy, kan?

Erm...macam-macam dugaan betul akhir-akhir nih.

I would like to quote ayat seorang ustaz nih (aku dengar dalam radio)...
"Anak-anak itu bukan sahaja satu anugerah, tapi juga suatu ujian untuk ibubapa"

Wallahuahlam.

Nota-jari-telunjuk : InsyaAllah, ada jalan. Tuhan tidak akan bebani kita dengan sesuatu yang tak tertanggung dan setiap masalah/ penyakit, ada penyelesaian/ penawar.

No comments:

Post a Comment