04 March 2011

Warna Tema

Last Wednesday I went to see dress designer no.3.

Manyak jauhhhh ooo...
Memula tu dia agak kerek but bila dah berbincang sakan tuh, baru laa dia macam friendly sket.
This time I went with en.tunang.

I rasa macam oklah designer no.3 nih.
Senang nak bincang, harga affordable, design pun boleh tahan...simple yet elegant.

Kan asalnya aku plan nak kurung moden je for the nikah...alih2 dia cadang aku buat dress.
Wahhh tak konfiden mak nokss....mak kan besau gebu-gebu hahahaha.
Kang nampak cam dugong dalam surau pulak kang...

Tapi dia telah yakinkan aku...aku gonna look nice and sweet in his design.
Fuhh...boleh percaya ke dia nih???
Dia tunjuk aku few designs yang die tgh buat.
Siap bagi aku pakai one of the veil yang dh siap which to me sangat lah exclusive rupenye.
Terus I feeling-feeling gadis melayu tau...auwww!

En.tunang senyum sipu-sipu...macam aku baru lepas meminang die pulak.
Cair I tengok senyuman tu tau...auwwww lagi!

Tapi designer no.3 naik angin bila aku tak tau lagi warna untuk dress nikah tuh
I cakaplah the other day I went to other designers aku tgk ada dusty pink la, tiffany blue la etc..

Dia tak berkenan nokks...
Dia ckp elok I pakai soft color like off-white ke.
Unless aku ni berani sgt nak main dengan color lain.
Scary kan designer ni?
Tapi aku sukalah...at least dia being honest sharing his thoughts.
Ke aku je rasa camtuh?

So, dia suh aku balik pikir warna apa aku nak dengan design camne aku suka.

Jadinya sekarang, keadaan aku makin parah nak memikirkan nya...

Do u think tiffany blue suit me or off-white suit me better?

Petang tadi mama cakap, amek off-white je la. Takyah pening kepala.
Kang nak amek gamba lepas nikah, baju kaler len, pelamin kaler lain....

Penin...penin...

Bertambah penin, bila pikir...
Kalau aku pakai of-white...family aku nak pakai kaler ape?
Belah lelaki plak...derg nak pakai kaler ape?
Itu baru nikah...besanding nanti????

Aiyooo...

No comments:

Post a Comment