02 February 2011

bakar +++

Aku ke Giant SK tadi. Masa turun eskalator, aku tengok semua orang tengah toleh ke kiri sambil jari menunjuk-nunjuk. Erm...kenapa ekk? Makin ke bawah aku turun, makin ramai yang toleh ke kiri sambil gossiping. Menarik! Aku suka gosip-gosip ringan nih...

Keluar dari bangunan musuh-tapi-mesra-doraemon (read : Giant), rupa-rupanya yang jadi perhatian dan topik hangat rakyat setempat masa smpai semua teleng ke kiri itu adalah kebakaran sebuah kedai perabot besar. Cehh....baru merancang-rancang nak pergi usha perabot seperti rak tv dn rak buku di musim cuti raya cina ni. Melepas aku!

Balik ofis, umat punyalah ramai dekat guard house. Agak kecuakan.

Ini lain tak bukan, isu rusuhan kat Cairo lah nih. Semua ibubapa datang menyerang...ish! Semua datang nak paksa bawak balik anak masing2. Ye...kami memang nak bawak balik pung. Letak kat sana pun bukannya menguntungkan pun. Tapi, untuk menjayakannya bukanlah semudah cakap...kesian gak officer kat sana. Mesti tak cukup tangan dan tak tidur malam nak uruskan semuanya. Bukan officer kat Cairo je yang pening kepala, yang kat sini pun tekejar-kejar jugak okke. One of my gud-fren officer bilateral pun diheret kerja kat operation room ok. Hilang lunch partner aku hari ni...dia ckp memang telefon asyik berdering aje.

Erm....oklah. Sambung later sal isu Cairo tuh. Skang takda mood lagik...

No comments:

Post a Comment