21 February 2011

Lambat

Aku masuk lambat 40minit ke ofis.

Gara-gara perut yang memulas-mulas dan kesejukan melampau.

Tepat 830, telefon dah berdering.

Supervisor aku dah sibuk tanya pukul berapa aku nak sampai ofis.

Grrrrrr!!!!

Amarah betul laa aku!

Hari-hari aku sampai pagi-pagi buta, ko buat2 tak nampak aje aku!

Siap menipu bagitau officer lain aku tak datang kerja!!!!

Ape lahanat laa orang jenis macam nih...

Dah tanya aku kol 830 and aku dah cakap aku akan sampai kejap lagi, dia suruh lagi PA dia kacau2 aku telefon lagi tanya pukul berapa nak masuk ofis.

Sungguh lahabau...aku nak masuk toilet pun tak senang la!

Lagi lahabau...aku sampai2 ofis, takda pulak kerja yang urgent. Boleh pulak panggil borak2 kat ofis dia. Watdaheaven sungguh laaa...

Ish, sabar aje laa............(mode : carik2 rambut sendirik)
Aku rasa, tekanan darah aku boleh naik dengan supervisor cenggini.

No comments:

Post a Comment