29 December 2009

Y'all!
I am officially SINGLE!
Sesiapa nak tahu apa kisah yang jadi...give me a call yer!
HAHAHAHA
Actually, aku kinda lega dan berpuas hati.
PUAS HATI!
So peeps, no more En. Muh4z.
I won't delete the old entries related to him..not even one!
Aku takkan delete walaupun gambar dia besar terpampang.
Biar jadi pengajaran buat aku.
Dia memang sangat-sangat tidak berbaloi untuk aku
I am much better without him and deserve someone yang lebih BAIK, BERTANGGUNGJAWAB, BERIMAN dan yang boleh menjadi PEMIMPIN!
Bukan seorang yang tidak ada pendirian, lemah, tak berdikari
atau yang hanya tahu mengharap ihsan orang lain
NO!NO!NO!
:D
Please note all the words in capital letter adalah ciri-ciri yang tidak ada pada you-know-who!
Walla!
Bukan aku yang rugi...
but it's his LOST bebeh!
But...
aku tidak pernah anggap dia tidak setaraf, tak pernah!
Selagi ada keinginan untuk berubah menjadi lebih baik, tawakal, usaha dan keinginan untuk majukan diri...insyaAllah, akan jadi kenyataan...
Nota pipi :
Moga En. Muh4z berbahagia dengan pilihan seterusnya kerana aku yakin korang sesuai sangat2...

No comments:

Post a Comment