29 December 2009

Dear mr-you-know-who-you-are,

Tinggalkanlah aku...
Tak perlulah mintak maaf lagi sebab satu pun aku tak simpan dalam hati. Jangan ganggu aku lagi. Hilang sudah semua rasa hormat aku pada kau, jadi jagalah maruah kau sebagai seorang lelaki.

Nasihat aku, jadilah lelaki yang bertanggungjawab...
Ingat, kau akan jadi pemimpin suatu hari nanti. Bijaklah buat keputusan.
Perbaikilah kesilapan lalu, majukan diri untuk masa depan kau sendiri. Belajarlah untuk berdiri atas kaki sendiri dan cubalah untuk bersikap positif...
Ingat...kau boleh berjaya sekiranya kau berusaha + doa + tawakal. InsyaAllah.

Jadilah anak dan adik yang baik. Jadilah lelaki yang baik.
Aku bukan ditakdirkan untuk jadi suri dalam hidup kau kerana aku bukan datang dari tulang rusukmu. Aku gagal bahagiakan kau jadi janganlah kau cari aku lagi...

- Roger & Out -

No comments:

Post a Comment