21 December 2009

kONfiUs

I am really confused.

Since En. Muh4z balik Perak...kitorang AGAK selalu bergaduh. Bila fikir2 balik, kadang2 sebab-musabab yg buat kitorg gaduh tuh are either;


1) Takde kene mengena ngn kitorang

2) Kene mengena ngn orang lain
3) Tahap kejelesan dewa maharaja (ini kategori utk En. Muh4z shj)
4) Kerana gangguan emosi menahan rindu (of coz ini kategori aku laaa, daaa....)
5) Syok sgt gaduh smpai kalo x gaduh rase pelik...kot
6) Sbb org lain...

Erm, dengan itu aku telah membuat spekulasi (erkkk?).
Aku tak boleh berjauhan dgn kekasih hati (yes, dear...i know, i know...drolling eyes!)
En. Muh4z belagak je lebih boleh jauh2 nih..padahal die pun same jer WENGGGG ngn aku!

So, since there's gonna be another intebiu session tomorrow utk En. Muh4z which I'd say peluang cerah utk die dapat...aku telah menggunakan 50% of my kuasa veto to force him datang KL. Up to now, still not sure whether he's coming or not. Hopefully die datang laa...boleh laa I sambil menyelam minum air (buleh laa deting skali walopun skejap).

The question here is..........
should I asked him to come? I mean...force him to come?
the main reason why I beriya2 sgt nak suh die carik keje kt KL is because aku taknak jauh dr die. But I don't think that is the strongest point tuk aku tarik dia dtg KL. That's kinda selfish, don't you think? (Erm, tapi En. Muh4z pun taknak berjauhan jugak)
Plus, it appears to me yg dia hepi keje kat sane, ada family, kawan2 (except da fact that ada 'x-gf' kat sane...which kenapa aku tak tenang die jauh dr aku). Aku konfius...

Aku konfius nak buat keputusan yang terbaik utk masa depan kami...

HELPPPPPPP!!!!

No comments:

Post a Comment