10 September 2009

.:: Interview ::.

Esok saya ada interview...
never thought saya akan sampai stage ni..
dulu apply just because of my parents insist tapi skali bile dipanggil saya pulak yang teruje. alhamdulillah

tapi masalahnyer, aku cuak giler untuk interview this time
aku tak tau nak mule dari mana, camne aaa? gabra sehhh...
x penah plak gabra nk interview camni sebelum nih, slalu boleh je lepak2 minum borak2 mlm sebelum interview, tapi arinih my parents ajak minum teh tarik pun tak mau...scarrrryyyy!

aku cume mampu membace aje laa skarang nih dan perbanyakkan doa n sunat hajat bagai...
insyaAllah, semoga Allah swt akan permudahkan urusan temuduga esok, dilembutkan lidah untuk aku petah berkata, tenang untuk aku memberikan idea2 yang bernas dan dilembutkan hati para panel esok...a-min

tak lupa jugak nak mintak pertolongan dari kawan2 supaya doakan aku esok...

wish me luck!

No comments:

Post a Comment