22 September 2009

Hari Raya Aidilfitri~

Assalammualaikumwarahmatullahiwabarakatuh~

Awal raya tahun nih biasa saje except for da fabulous, superb, extravaganz dishes prepared by my superhot mama (wahhh...suka ati aku yer nak panggil mak aku superhot ker, supersexy ker etc...sila laa jangan jeles) walaupun after that mak aku bising suh urut kaki sebab lutut ketaq hakhakhak...sooooo sweeeettt! (itupun aku rase sweet okke!)

Pagi raya macam biasa...my superhot momi masak rendang ayam pencen, ketupat, lemang (beli bukan buat yer uollss), lontong, nasik dagang etc....wah camne mak tak gemok uollss! mabeles sungguh tau my momi...yang terase lonely tuh sebab yang ada kat kampung malam raya tuh cuma my famili (papa, mama n myself), famili paklang, famili kaklong, famili kojek n pakcu aje...yg laen balik kemudian...so yang kaw2 masak sampai bepeluh ketiak of coz laa bukan aku, tapi my momi and aunt sha...aku n ijah tukang sorak beri sokongan moral aje hakhakhak...cumel perangai anak dara zaman skang nih...malam tuh hujan lebat ya rabbi! panggil imam surau takbir and makan2 sikit (sikit kah?) hehehe

Da very next day, kamik tak pegi mane2 sebab mama dah pancett, kesian my momi...
Dia nak gak tunggu aloy (my 2nd bro) and kid sis balik beraya sama2...

Adushh..penat plak nak cerite...
To be continued okey!



No comments:

Post a Comment