08 April 2010

vERANGAN - Pulau dan Kepulauan atau Dipulaukan

Referring to above title, saya adalah berkeinginan untuk bercuti ke tepi-tepi laut atau pulau-pulau. Saya nak duduk tepi laut walaupun saya adalah penakut dengan laut diwaktu malam. Itu belum termasuk apabila saya bayangkan tsunami, taufan ataupun hantu laut. Scarrrryyy okke!

Erm, laut mana atau pulau mana yang best? Erm ok...of course laa banyak tempat yang best tapi tempat2 yang 'vouge da vasssss' tu I nak simpan untuk 'honeymoon' (<--- en.Muh4z, sila take note) nanti. So sekarang nih, memadailah untuk saya bercuti ke tempat-tempat yang bersesuaian dengan kemampuan dan keadaan sekarang...

Cherating


Biru nyerrr.....tantek kan?kan?kan? Tapi biasa ajelah sebab cherating ni dekat dengan kampungku... So takdelah I ter'over' sexited sangat hakhakhak


Port Dickson

Tenang jer, tak berombak pun. So, tak berapa best sgt. Tapi I've been to the hotel dalam gambar tuh. Puas hati. Kalau dah kawen, boleh lah disarankan untuk menginap disana. Tapi laut dia tak best. Sigh!


Pangkor

Tak pernah pergi.
Tapi ada 'orang' dah janji nak bawak saya ke sane kan?kan?kan?



Redang

HEAVEN!


Langkawi

Uhhh...bestnyer!


Sabah

TERBAIK!!!

Perasan tak, tang gamba hotel jer...sumer yang jenis terapung atas laut. Heaven okke! Nak!Nak!

No comments:

Post a Comment