08 February 2010

SeSi gaDuH + nAnGiS + lOvInG2

Seperti tajuk di atas, semalam saya dan saudara ehem-ehem (en. Muh4z laa...sape lagi) telah perang-pistol-air (kalo perang besar, we all gune meriam dan bom tangan okke). Erm, punca gaduh nyer sebab saya yang wenggg ini telah mengatakan sesuatu yang ntah-kenape-saya-cakap-pun-saya-tak-tau. Memang laa ada beberapa alasan nape i cakap camtu kat dia tapi mende tu sume boleh dibawa berbincang sebenarnya.
Jadi, terletus laa sesi bermain perasaan dan gaduh+nangis2 (en. Muh4z yang nangis lelebey, I relax aje...) hahaha. Tapi en.Muh4z baaaaaiiikkkk sangat2 semalam sbb die x marah2 pun (uish bukan senang okke die nk tenang bile I wengg atau bile die sendiri yang wenggg). So, dari gaduh+nangis2 tuh...terus loving2 gituuu. I suke laa bile en. Muh4z camtuh...cekci okkee auuummmm aummm aummmm! hahaha

Motif aku bercerita kat blog? Saje nk syok sendiri...mane laa tau nnti tahun 2050 cucu cicit aku nak bace blog nih, baru derg tau atuk ngn nenek derang sebenarnye romentik tahap gaban insyaAllah muahahahah...(erm, diri sendiri nk muntah ijau...)

OK, abaikan entri di atas. Ini adalah akibat tekanan dari bos yang gelabah.
Kepada en. Muh4z, jgn syok sendiri dgn puji-pujian yg dilemparkan di atas...itu sume dusta belaka hahaha. Tapi, i love you "kot" hehehe OK?

No comments:

Post a Comment