21 November 2009

d'SAYONARA~

Ape g@N buat di belakang?

Last day kat ofis, tak de plan pun nak ambik gamba ngn collegues so that's why aku x bawak aku punye camera. Sekadar menumpang kasih sayang cik @b0t gune her camera and pulun camera ofis...muehehe. Kata dah last day, pulun aje laa...

Ramai jugak rupanya tak tau aku dh nk blah...erm, PR x baper bagus laa nih. Tp somehow seronok jugak reaction orang2 nih...ade yang terkejut, ade yang tergamam (soo sweet), ade yang angguk2 etc..

Agak sedih jugak tapi pada mase yang sama ada jugak yang menyakitkan hati terutamanya MAK LONG & anak beranak (KAK LONG & ADIK)...
Erm tau laa nak marah aku BLAH sbb tahun lepas habis-habisan pujuk aku...tp come-on laa...
I have the right to choose kan..so just let me go laa...kot yer pun nak hangin ngn aku, macamlah aku x penah jadik ko nyer 'peberet engineer' muahahhahaha matilaaa kalo one of my ex-collegues bace nih...sabar aje laa korang yer...aku dh BLAH pong :D

Sylvia-mOi-sOo

mOi da' lADy b0Ss

Nota kaki : Ms. @b0t, nak gambar camera ko....n goodluck with adik yer...


No comments:

Post a Comment