22 November 2009

Tipu + Menipu + Ditipu

I'd like to think myself as someone yang tak suka menipu. Aku memang jarang menipu unless apabila terpaksa dan boleh memudaratkan (mudaratkah?). Tipu yang kecik2 tu penahlah...such as kalau my fren call kol 10am tanya tengah buat ape, aku jawap tengah sidai baju walhal (wow! walhal tuh...) aku tengah begolek lagi atas katil...malu uolsss! Bukan niat nak menipu...tapi cover line baek punya...
Atau...
bila bos follow-up keje...laju aje jawab and biasanya jawapan aku mestilah excellent all da time!
Padahal ade jer yg blom complete tp ckp dh complete...tu yang bos sayang kot...nak hidup laa katakan...

Erm...
pendek kate, aku memang kurang terer nak menipu dan x suke sangat menipu, apatah lagi di tipu.
Lagi satu, kalau dah menipu...rase x tenang. Itu yang paling x best skali...

Tapi aku memang pernah menipu dan siapa yang tak pernah? Angkat tangan sikit...

1 comment:

  1. waaaaaa.... sekali update banyak giler beb.. sila teruskan usaha gigih anda, ok!

    gambar dalam kamera abot ader lagi.. nanti abot bagi eh.. bagaimana dan bila akan ditentukan kemudian tau.. :p

    ReplyDelete